Monday 13 August 2012

kebosanan melanda

hai assalamualiakum .. bersyukur kehadrat ilahi keran aku hari ini masih diberi nafas utk hidup .. eh apa aku melalut ni >< . mcm nk bg speech je.. btw , hari ni bg aku TERsangatla bosan .. ==, ..pagi tadi aku amek paper ict .. walaupn UB ,bg aku itu sgtla susah .. aku tak suka pn subjek ict ni .. tapi tak pe ,bak kata kawan-2 aku , "ub je pun " ..heeee .. :)
   hari ni tak ada aktiviti yg mnenarik ke?? hm ..btw ,aku taksabar nk tgu raya .. blh dpt duet raya . tp btol ke makin lame makin bsr ,makin kurang dpt duit raya??haihh .. sudah semestinya aku puasa pnoh (npk tak penipuana aku disitu?)
awesome ~ skrg ni kau nk tau aku buat apa je? baring2 ,smbil cuci mata usya fb org .. ngeee~ bosan !walaweyh.. aku tak ready lagi nk trial ..sumpah ,aku kusut skrg nii .kbye .
search la fb aku :)
 http://www.facebook.com/fatin.zulaikha.319


     




               p/s: inilah keje aku bila aku tak ada keje  

No comments:

Post a Comment