Wednesday 12 September 2012

raya terakhir di sekolah :')

hai assalamualaikum semua ! pejam celik pejam celik ,da masuk bulan 9 .. knp ? yaaa SPM daa dkt ngek ! Now ,aku tgh trial :) . not bad lha soalannye .. doakan aku BERJAYA ok .. ! smlm hari sabtu , ckgu aku makan nasi kerabu ... heee ,,tak de la .. sebenanye ,smlm skola aku buat jamuan raya ..walalweyh ! raya terakhir disekolah bagi batch 95 .. :( sedih oke .. smlm aku amk jgk kesempatan utn meSNAP pitcha utk dijadikan kng2gan .. walaupun serabut semalam ,tp best .. bdk2 kelaas aku semuanye sport and thing .. haha .. aku nk tunjuk ni ..jap naahhh .




see?? ats nii ..heee .. semua gmbar ni bdk kelas aku .. mcm2 aksi weh  .. tp sori , ada kejap pndg kiri la,kanan la ,ats la .. sebenanye bkn hp aku je yg ada time ni , byk lg kamera dyorg ,so serabut sikit la.. :)

yg ats ni knp pulak? entah lerr mereka ni .. haha .. k thn ni kelas aku ,boy nye kbykn wane kelabu :) mana 1 hensem ?? ;D

yaaa ! gmbr ats ni plg aku like like like like ! nk tau knp? sbb mereka semua ni kawan baik aku :) cantik2 n hensem2 kn ?jangan jealous oke adik2 sekalian .. muahhahaha

oke .. thn ni kne terima kenyataan yg thn last .. lepas ni skola da tak terima aku ..dari f1-f5 ,aku rasa  thn f5 is the best .. :') k la , da tak de idea .. k salam


p/s: SELAMAT HARI RAYA kawan2 .. jangan lupa SPM !

                                             5 ibnu majah 2012 IS THE BEST .. i will miss u all :)

No comments:

Post a Comment