Sunday 1 July 2012

alhamdulillah pasukan perbarisan kami JUARA :')

  assalamualaikum ~panas terasa ,tp berbaloi akhirnya.. hr ni skola aku ada buat sukan skolah .kt mana ?kt stadium salak tinggi ..tak slh aku ,2 thn lps pn sukan skola wt kt sana.. tp tak kesa la,wt kt ne pn ,sama je .. hari ni ,aku bersama 32 yg lain ada mgmbil bahagian ,,bahagian apa ?? hehe ..PERBARISAN ! aku bersyukur sgt2 ,sb perbarisan rumah kenari sesi pagi mjd juara..pada mulanya ,aku geram sgt2..sb apa?rasanya ada org sabotaj lagu tema pasukan aku ..myirap je ..yg peliknya ,knp asyk kenari je yg kne?pagi dan ptg pulak tu ..aptb tol la ..time lagu tak dimainkan ,aku gn kwn2 aku huru hara ..sng ckp perbarisan yang paling . HANCUR dlm byk2 rumah ..tp xpe,yg blalu ,bia la blalu.. mgkin allah nk uji aku gn kwn2 aku .. keputusan yg ditgu2 ,akhirnye terjawab gk ..bkn nk plekehkan rumah mana2 ,tp rumah nuri ,dr pndgn mata aku ,dy la TOP ..SMART la sng ckp..tp dpt num last ?hmmm .,,rasanya diorg tak ikut tema kodd .. tema thn ni flora dan fauna ,,hmm .. nk tau kami jd ape??hehe :) 



           nmpk ??comel bukan ?? :D kami wt CRAZY FROGGY ..sesuai dgn tema tu ..aku dan amoi nk g bswh ?? ehh..bkn laa.. aku barisan blakang ,barisn blkg jd teratai .. tang nk jd teratai ,tang yg goyng2 ,tang lagu katak si katak lompat ,kami semua spoil ~ haih .. sabo je la ..tp pe pn ,ini akn mjd kngn smpai bila2 ..thn ni aku last ,bgge jgk la dpt myumbangkan sdikit kjuaraan kt rumah KENARI..pnt lelah setelah kami belatih beberapa mgu ,akhitnya mbuahkan hasil .. thanks ALLAH 



saya dan amoi kacak ! afiq comel ~



                                                                       AWESOME (!)
                                                                  FANTASTIC KENARI



                                               p/s : KENARI I LOVE YOU DALAM DAN DALAM LAGI . :)

No comments:

Post a Comment