Monday 30 July 2012

aten mtk maaf :(

assalamualaikum(!) smlm hari ni hari apa? hm ..isnin kn ? aku tak tau knp dgn hari ini . btw ,aku nk cter pasal aku nii . aku ada sayang aku . dia nk tinggalkan aku . tp ,aku tau dia main2 je . aku tau sume salah aku .kitorg da setahun lebih bersama .jujur aku ckp aku sayangkn dia . bg aku dia caring sgt2 pasal aku .aku tak kesa org nk ckp apa pasal dia . >< .  diorang tu  pun bkn perfect sgt ,, ye dakk ??hmm .




nampak tak atas tooo??okay fine . msj to SENTAP sgt bila aten baca . abg ,aten tau aten tak perfect mana pun . tp ,dari segi mdg tu ,aten lebih teruk dr BINATANG kn abg .. :'(
abg ,aten nk abg tau , abg tak pnh pun syok sendiri dlm relationship ni . aten pun sayang abg , SAYANG !! phm tak ?!





yaa .lagi 1 msj , abg ..slame  ni ,apa yg abg ckp kt aten ,aten tak pena amk ati pun abg .!!tp 2 msj kt atas tu sgt myedarkan aten .aten tak tau la lau lps ni  ada lg tak abg nk ckp bkn2 kt aten . seriusly , walaupun abg ckp aten mcmtu ,tp aten tetap dgn abg , sbb ape ?sbb to ha .. SAYANG 
Menangis aten bang tulis ni . aten mtk maaf . :"(
tolong maafkan aten . abg byk tuduh aten dgn lelaki itu la ,ini la.okay ,aten mgaku ,aten ada msj ,tp tu tak lebih pn dari seorg KAWAN . hubungan ni kena ada KEJUJURAN . so,aten da jujur . aten tau abg mmg tak kn baca luahan aten ni ,tp , aten harap 1 hari nt abg akan baca .
k la , tak de bnda nk ckp lg .
tolang maafkan aten . 

No comments:

Post a Comment